inLogic Support - Vi er her for dig, hvis du har brug for hjælp

Har du behov for support på UMS eller et af de tilkøbte moduler, står vi klar til at hjælpe dig. Du kan kontakte vores support på tlf.: +45 42 40 88 15 alle hverdage fra kl. 8.30 til 15.30. Uden for åbningstiden kan du sende os en e-mail på support@inlogic.dk.

Helpdesk

Når du skriver til os på support@inlogic.dk, oprettes der automatisk en sag i vores helpdesk-system. På den måde kan du være sikker på, at der hurtigt bliver taget hånd om din sag. Når sagen bliver modtaget, bliver den tildelt til den af vores udviklere, der bedst kan hjælpe dig i den pågældende situation.

Bemærk: Når du skriver til os, kan der gå op til 2 minutter, før du får en bekræftelse på, at vi har modtaget din mail. Mailen indeholder dit sagsnummer, som du bedes oplyse, hvis du ringer til os.

Hvis I er flere ansatte i samme institution er det muligt at blive oprettet i vores helpdesk, så man kan se alle åbne sager for ens egen institution og evt. følge op på kollegaers sager, hvis man har behov for det.

Log ind i HelpDesk

Send anmodning om oprettelse i inLogics helpdesk


Få fjernsupport med TeamViewer

Med TeamViewer kan du få remote support til at løse eventuelle problemer, mens du ser på. Det kræver blot, at du giver os adgang til din computer.

Når du klikker på knappen nedenfor, henter du TeamViewer-filen, som du herefter skal køre.

Teknisk nyhedsbrev

Tilmeld dig vores tekniske nyhedsbrev og bliv opdateret med de seneste tekniske ændringer, udfordringer og serviceoplysninger.

Tilmeld teknisk nyhedsbrev