Project Description

G Suite Skemabrikker

G Suite Skemabrikker er udviklet til jer, som ønsker mindst muligt manuelt arbejde i forbindelse med G Suite. Modulet opretter og vedligeholder automatisk brugernes aktiviteter i Google Calendar, så skemaerne altid er opdaterede og I undgår indtastningsfejl. Dataene kan synkroniseres med kalenderen på en smartphone, så brugeren altid har en opdateret kalender inden for rækkevidde.

Integration med G Suite Skemabrikker tjener sig hurtigt hjem

Med UMS sparer skolen ressourcer ved automatisering af mange manuelle processer:

• Slip for at skulle have flere systemer og arbejdsgange til det samme

• Oprettelsen sker automatisk på baggrund af data fra det studieadministrative system, f.eks. Lectio eller Easy-C

• Integrationen kører via webservice

• Bidrager til kvaliteten af IT-afdelingens workflow – alt foregår automatisk

• Kalenderen kan synkroniseres ned på en smartphone, så brugeren altid har en opdateret kalender indenfor rækkevidde

• Hvis en underviser har registreret lektier i et fag, kan de ses på skemabrikkerne.

Vil du vide mere?

Hvis du er interesseret i modulet og vil have en uforpligtende snak om hvordan vi kan hjælpe dig, så kontakt os på tlf. 42 40 88 00 eller skriv til os på salg@inlogic.dk.

Billeder af modulet

Få mere at vide om modulet

Du vil måske også synes om: