Project Description

Google Apps Skemabrikker

Google Apps Skemabrikker er udviklet til jer, som ønsker mindst muligt manuelt arbejde i forbindelse med Google Apps. Modulet opretter og vedligeholder automatisk brugernes aktiviteter i Google Calendar, så skemaerne altid er opdaterede og I undgår indtastningsfejl. Dataene kan synkroniseres med kalenderen på en smartphone, så brugeren altid har en opdateret kalender inden for rækkevidde.

Integration med Google Apps Skemabrikker tjener sig hurtigt hjem

Med UMS sparer skolen ressourcer ved automatisering af mange manuelle processer:

• Slip for at skulle have flere systemer og arbejdsgange til det samme

• Oprettelsen sker automatisk på baggrund af data fra det studieadministrative system, f.eks. Lectio eller Easy-C

• Integrationen kører via webservice

• Bidrager til kvaliteten af IT-afdelingens workflow – alt foregår automatisk

• Kalenderen kan synkroniseres ned på en smartphone, så brugeren altid har en opdateret kalender indenfor rækkevidde

• Hvis en underviser har registreret lektier i et fag, kan de ses på skemabrikkerne.

Vil du vide mere?

Hvis du er interesseret i modulet og vil have en uforpligtende snak om hvordan vi kan hjælpe dig, så kontakt os på tlf. 42 40 88 00 eller skriv til os på salg@inlogic.dk.

Billeder af modulet

Få mere at vide om modulet

Du vil måske også synes om: