Project Description

Google Drive integration

Google Drive er en populær Cloud Storage Service, som er gratis for skolen at bruge. Med Google Drive kan du gemme og arbejde med filer i skyen, så de er tilgængelige, uanset hvor du er.

Men hvad sker der, når en hel skole eller et driftsfællesskab skal i skyen? Der dukker en lang række administrative opgaver op
hos IT-afdelingen. Opgaver, der kræver den rette opmærksomhed og prioritering.

Før Google Drive tages i brug, skal brugere, hold og fag oprettes og struktureres. Derefter kommer det fremadrettede vedligehold. Alt dette hjælper vores integration til Google Drive med.

Google Drive integration tjener sig hurtigt hjem

Med UMS sparer skolen ressourcer ved automatisering af mange manuelle processer.

• Drev, fællesdrev, klassedrev med mere oprettes og vedligeholdes automatisk

• Mappestruktur oprettes og vedligeholdes for skolen opdelt i eksempelvis hold og fag

• Der er særlige afleveringsmapper som eleverne nemt kan aflevere opgaver i, via drag and drop

• De enkelte brugere tildeles adgang og rettigheder til de relevante hold og fag

• De automatiserede processer højner kvaliteten af IT-afdelingens workflow

Vil du vide mere?

Hvis du er interesseret i modulet og vil have en uforpligtende snak om hvordan vi kan hjælpe dig, så kontakt os på tlf. 42 40 88 00 eller skriv til os på salg@inlogic.dk.

Billeder af modulet

Få mere at vide om modulet

Du vil måske også synes om: