Project Description

Office 365 SharePoint integration

Office 365 SharePoint integrationen er udviklet til skoler, som gerne vil undgå manuelle administrationsopgaver i forbindelse med opstart og brug af SharePoint i Office 365. Med integrationen kommer I nemt og hurtigt i gang med at bruge SharePoint, uanset om I selv laver jeres SharePoint portal eller om I får andre til at lave den for jer.

Integrationen opretter og vedligeholder automatisk lærere og elever som brugere i SharePoint på baggrund af datatræk fra UMS. Integrationen kan også automatisk oprette og vedligeholde rum, baseret på klasser og aktiviteter.

Samlet set betyder integrationen, at I kan spare timevis af manuelt arbejde, både når I starter med at bruge SharePoint og når SharePoint efterfølgende skal vedligeholdes.

Fordele ved integration til Office 365 SharePoint

Der er mange fordele ved at tilkøbe integrationen til Office 365 SharePoint:

• Automatisk oprettelse og vedligeholdelse af brugere og rum på baggrund af  data fra det studieadministrative system

• Mulighed for at lave forskellige templates til forskellige uddannelser

• Mindre administration til IT-afdelingen, som i stedet kan løse andre opgaver

Vil du vide mere?

Hvis du er interesseret i modulet og vil have en uforpligtende snak om hvordan vi kan hjælpe dig, så kontakt os på tlf. 42 40 88 00 eller skriv til os på salg@inlogic.dk.

Reference

Sønderborg kommune er en af de kunder, der bruger Office 365 SharePoint integration. Vil du høre, hvad de synes om modulet, så kontakt IT-Specialist Tommy Engholm Larsen på teje@sonderborg.dk eller tlf. 88 72 61 20.

Billeder af modulet

Få mere at vide om modulet