Office 365 SharePoint integration

Office 365 SharePoint integrationen er udviklet til skoler, som gerne vil undgå manuelle administrationsopgaver i forbindelse med opstart og brug af SharePoint i Office 365. Med integrationen kommer I nemt og hurtigt i gang med at bruge SharePoint, uanset om I selv laver jeres SharePoint portal eller om I får andre til at lave den for jer.

Integrationen opretter og vedligeholder automatisk lærere og elever som brugere i SharePoint på baggrund af datatræk fra UMS. Integrationen kan også automatisk oprette og vedligeholde rum, baseret på klasser og aktiviteter.

Samlet set betyder integrationen, at I kan spare timevis af manuelt arbejde, både når I starter med at bruge SharePoint og når SharePoint efterfølgende skal vedligeholdes.

Fordele ved integration til Office 365 SharePoint

  •  Automatisk oprettelse og vedligeholdelse af brugere og rum på baggrund af  data fra det studieadministrative system

  •  Mulighed for at lave forskellige templates til forskellige uddannelser

  • Mindre administration til IT-afdelingen, som i stedet kan løse andre opgaver

Modulafhængigheder

Nogle moduler kræver andre moduler installeret. Office 365 SharePoint integration er afhængig af modulet Office 365 Sync.

Vil du vide mere?

Hvis du er interesseret i modulet og vil have en uforpligtende snak om hvordan vi kan hjælpe dig, så kontakt os på tlf. 42 40 88 00 eller skriv til os på salg@inlogic.dk.

Reference

Sønderborg kommune er en af de kunder, der bruger Office 365 SharePoint integration. Vil du høre, hvad de synes om modulet, så kontakt IT-Specialist Tommy Engholm Larsen på teje@sonderborg.dk eller tlf. 88 72 61 20.