Project Description

OneNote Class Notebook

Vores OneNote Class Notebook integration er udviklet til skoler, som gerne vil undgå manuel opsætning og vedligeholdelse i forbindelse med brug af OneNote Class Notebook.

Integrationen trækker automatisk data fra jeres studieadministrative system og synkroniserer det med OneNote Class Notebook, så der oprettes Notebooks til undervisere og studerende. På den måde bliver det let at komme i gang med at bruge læringsværktøjet i undervisningen.

Når først opsætningen er klaret, får undervisere og elever adgang til en lang række funktioner, der kan understøtte undervisningen.

Jeres OneNote Class Notebook kan oprettes inden skolestart, så underviserne kan forberede sig og gøre materialer klar i ro og mag, inden eleverne starter. Kommer der nye elever til efter skolestart oprettes og vedligeholdes de også automatisk.

Muligheder i OneNote Class Notebook

For eksempel kan OneNote Class Notebook bruges til at udlevere kompendier og lign. digitalt til eleverne. Det kan bruges som bibliotek over studierelevant materiale samt til at give lektier for og lave quizzer.

Fordelen ved at lave quizzer og lektier direkte i OneNote Class Notebook er at underviseren kan følge med i hvordan eleverne arbejder og se, hvor langt de er kommet. De kan endda skrive kommentarer til eleven, direkte i lektie-arket.

På samme måde kan underviseren give eleverne feedback og karakterer direkte i OneNote Class Notebook, når quizzen er overstået eller lektierne er afleveret.

Vil du vide mere?

Hvis du er interesseret i modulet og vil have en uforpligtende snak om hvordan vi kan hjælpe dig, så kontakt os på tlf. 42 40 88 00 eller skriv til os på salg@inlogic.dk.

Billeder af modulet

Få mere at vide om modulet