Hvad er UMS Professional?

UMS Professional er et enkelt IDM-værktøj, som kan hjælpe jer i oprettelsen af medarbejdere i jeres IT-landskab. UMS Professional er udviklet til kommuner, regioner, sygehuse og skoler, som ønsker et selvstændigt produkt til IDM-håndtering. Dermed kan vi sammensætte et IDM-setup, som præcist matcher jeres behov, så I får en enkelt og effektiv løsning, der indeholder alt det, I har brug for – hverken mere eller mindre.

UMS Professional kan hjælpe jeres HR- og IT-afdelinger med at undgå trivielle og timelange administrationsopgaver vedrørende brugeroprettelse og -nedlæggelse. Der kan være store udfordringer med at oprette og vedligeholde brugere ud fra eksisterende datakilder såsom SIS, HR- eller lønsystemer. Her kan UMS Professional løfte opgaven, så I får overblik over medarbejdernes rettigheder og styrer oprettelsen i hele Office 365 pakken. Dette er også særdeles anvendeligt, hvis der ofte er jobrotation i organisationen.

Fordele ved UMS Professional

Med UMS Professional automatiseres flere manuelle opgaver, så der frigives tid for HR- og IT-afdelingerne. På den måde tjener løsningen hurtigt sig selv hjem, samtidig med at det sikrer, at jeres brugere håndteres enkelt, effektivt og compliant.

  • Automatisk oprettelse i bl.a. Office 365, Active Directory og Exchange, herunder håndtering af sikkerhedsgrupper, OU Struktur, Fælles drev og Personlige drev
  • Afdelingerne kan selv opretter og vedligeholder brugere via web interface
  • Håndterer workflow ved adgang til forskellige IT-systemer
  • Lederne kan nemt holde styr på de ansattes IT-rettigheder, så ledelsestilsyn realiseres
  • Minimerer spildtid ved at brugere venter på oprettelse
  • Letter arbejdspres hos HR- og IT-afdelingerne
  • Brugere nedlægges automatisk og har ikke adgang, når de ikke længere er ansat

Årlig pris baseret på organisationsstørrelse

Small

0-200 ansatte

Fast pris

20.000 kr.

Medium

201-450 ansatte

Pris pr. ansat

100 kr.

Large

451-950 ansatte

Pris pr. ansat

75 kr.

Enterprise

951-2500 ansatte

Pris pr. ansat

45 kr.

Bemærk: Minimum 20.000 kr. pr. år. Yderligere omkostninger kan forekomme afhængig af, hvilken behov I har.

UMS Pro produktbeskrivelse

Vil du i gang i dag?

Udfyld formularen her

Skal I over til ESAS?

Hvis I skal skifte til ESAS, skal I være opmærksomme på, at SIS IDM funktioner ikke erstattes af ESAS. Vi har i samarbejde med UCN og KEA gennemført en logisk datamodel analyse for dem for at sikre, de er klar til skiftet og fremadrettet kan styre deres brugerhåndtering.

Vi kan hjælpe jer med at gennemgå jeres nuværende setup og lokalisere centrale og kritiske arbejdsgange, så I trygt kan overgå til ESAS.

Analysepakke

I dialog med jer kan vi sikre nedenstående:

Analysepris: 34.500,00 kr.

Læs mere om ESAS her
Læs mere om Læs mere om vores integration til Microsoft 365 her