Project Description

Office 365 Skemabrikker

Modulet opretter skemabrikker i Office 365 til ansatte og studerende, så de kan ses i kalenderen. Lokaler oprettes som rum-ressourcer, så brugere kan se om lokalerne er ledige og sende en forespørgsel til administrationspersonalet om at booke det. Brugerne kan tilgå kalenderen via web og synkronisere den til en smartphone, så de altid har en opdateret kalender inden for rækkevidde.

Modulet opretter, strukturerer og vedligeholder skemabrikker på baggrund af data fra skolens studieadministrative system. Skemabrikkerne kan farves, så man kan se, at de stammer fra administrationssystemet. På den måde er det nemt at se forskel på, hvad der er private aftaler og hvad der er skolerelateret.

Via modulet kan brugere se holdnavne, lokaler, undervisere, lektier (kan kræve tilkøb) m.m. via web.

Fordele ved Office 365 Skemabrikker

Der er flere gode grunde til at bruge Office 365 Skemabrikker:

• Glade brugere, fordi skemaet gør det nemt at holde sig up to date med ændringer.

• Skemaet kan synkroniseres ned på en smartphone, det kan tilgås hvor og hvornår brugeren ønsker det

• Mindre administration til IT-afdelingen

• Hurtig opsætning, så I hurtigt kan komme i gang med at bruge Office 365

• Automatisk oprettelse af skemabrikker, på baggrund af data fra det studieadministrative system

• Kalenderaktiviteter oprettes i skyen, fremfor på jeres egne servere.

Vil du vide mere?

Hvis du er interesseret i modulet og vil have en uforpligtende snak om hvordan vi kan hjælpe dig, så kontakt os på tlf. 42 40 88 00 eller skriv til os på salg@inlogic.dk.

Reference

Skive Handelsskole er en af de kunder, der bruger Office 365 Skemabrikker. Vil du høre, hvad skolen synes om modulet, så kontakt IT-chef Ulrik Mikkelsen på um@skivehs.dk eller tlf. 22 18 17 34.

Billeder af modulet

Få mere at vide om modulet