Office 365 Skemabrikker
Modulet opretter skemabrikker i Office 365 til ansatte og studerende, så de kan ses i kalenderen. Lokaler oprettes som rum-ressourcer, så brugere kan se om lokalerne er ledige og sende en forespørgsel til administrationspersonalet om at booke det. Brugerne kan tilgå kalenderen via web og synkronisere den til en smartphone, så de altid har en opdateret kalender inden for rækkevidde.
Modulet opretter, strukturerer og vedligeholder skemabrikker på baggrund af data fra skolens studieadministrative system. Skemabrikkerne kan farves, så man kan se, at de stammer fra administrationssystemet. På den måde er det nemt at se forskel på, hvad der er private aftaler og hvad der er skolerelateret.
Via modulet kan brugere se holdnavne, lokaler, undervisere, lektier (kan kræve tilkøb) m.m. via web.
Fordele ved Office 365 Skemabrikker
Modulafhængigheder
Nogle moduler kræver andre moduler installeret. Office 365 Skemabrikker er afhængig af modulet Office 365 Sync.
Vil du vide mere?
Hvis du er interesseret i modulet og vil have en uforpligtende snak om hvordan vi kan hjælpe dig, så kontakt os på tlf. 42 40 88 00 eller skriv til os på salg@inlogic.dk.