Fronter integration

Vores Fronter integration er udviklet til skoler, som gerne vil undgå tunge og tidskrævende administrative opgaver. Integrationen opretter og vedligeholder automatisk brugere på baggrund af data fra jeres studieadministrative system.

Samtidig oprettes der automatisk rum, som lærere og elever kan bruge i forbindelse med undervisningen. Læreren kan f.eks bruge rummet til at dele undervisningsmateriale, ligesom eleverne f.eks. kan bruge det som samarbejdsplatform for gruppearbejde.

Integrationen vedligeholder alle rum, ligesom den også sletter rum, der ikke længere er i brug. Fordi processerne automatiseres,
sparer IT-afdelingen tid, som i stedet kan bruges på at løse andre opgaver.

Vores Fronter integration kører via webservice og den foretager automatisk password-synkronisering, så eleverne kun skal huske ét password til skolens system.

Vil du vide mere?

Hvis du er interesseret i modulet og vil have en uforpligtende snak om hvordan vi kan hjælpe dig, så kontakt os på tlf. 42 40 88 00 eller skriv til os på salg@inlogic.dk.