Projekbeskrivelse
G Suite Skemabrikker er udviklet til jer, som ønsker mindst muligt manuelt arbejde i forbindelse med G Suite. Modulet opretter og vedligeholder automatisk brugernes aktiviteter i Google Calendar, så skemaerne altid er opdaterede og I undgår indtastningsfejl. Dataene kan synkroniseres med kalenderen på en smartphone, så brugeren altid har en opdateret kalender inden for rækkevidde.
Integration med G Suite Skemabrikker tjener sig hurtigt hjem
Med UMS sparer skolen ressourcer ved automatisering af mange manuelle processer:
Slip for at skulle have flere systemer og arbejdsgange til det samme
Oprettelsen sker automatisk på baggrund af data fra det studieadministrative system, f.eks. Lectio eller Easy-C
Integrationen kører via webservice
Bidrager til kvaliteten af IT-afdelingens workflow – alt foregår automatisk
Kalenderen kan synkroniseres ned på en smartphone, så brugeren altid har en opdateret kalender indenfor rækkevidde
Hvis en underviser har registreret lektier i et fag, kan de ses på skemabrikkerne
Modulafhængigheder
Nogle moduler kræver andre moduler installeret. G Suite Skemabrikker er afhængig af modulet G Suite Sync.
Vil du vide mere?
Hvis du er interesseret i modulet og vil have en uforpligtende snak om hvordan vi kan hjælpe dig, så kontakt os på tlf. 42 40 88 00 eller skriv til os på salg@inlogic.dk.